Cow Print Pointer Letter to my wardrobe by Natal: Autumn/winter wishlist 2015

úterý 10. listopadu 2015

Autumn/winter wishlist 2015

Ahoj!
Určitě to znáte - máte skříň praskající ve švech, ale stejně máte pořád pocit, že vám něco chybí. Stejně tak to mám i já, a proto tady je dnešní článek - abych vám představila kousky, bez kterých si nadcházející období neumím (čti: nechci) představit.



1) Svetrový rolák - za mě jeden z nejpraktičtějších kousků na podzim/zimu vůbec. Vypadají skvěle snad ve všech kombinacích a navíc zahřejí. Mě ten můj v šedé barvě přestal stačit, a proto se začínám poohlížet i po jiných, nejlépe v béžové, vínové, černé nebo bílé barvě.

2) Rolák - další z kousků, které bych ráda měla tuto sezόnu v šatníku. Kromě výše zmíněných v prvním bodě se roláky dají perfektně kombinovat s náhrdelníky, ať už s těmi masivním, které letěly hlavně minulou sezόnu, tak s těmi nenápadnými, které se momentálně tlačí do popředí.

3) Pončo - naprosto praktická záležitost, kterou v chladných dnech můžete využít ať už jako přehoz nebo jako šálu, která udrží váš krk v teple. V kombinaci s kloboukem vypadají taková pončo bezchybně, proto se ohlížím především po barevných kombinacích ladících s mým oblíbeným vínovým kloboukem z Lindexu.

4) Prodloužené košile - nejvíce se mi na prodloužených košilích líbí jejich variabilita, jelikož se dají nosit jak se skinny spodní částí, tak taky jako šaty v kombinaci s hrubými punčochami. Jednu z mých oblíbených kombinací jste mohli vidět v předchozím článku.

5) Vínová kabelka - úžasná možnost jak oživit jakýkoliv, nejen podzimní, outift. Barevná kabelka totiž dokáže divy i s tím sebevíc obyčejným outfitem. No a když je ten podzim a vínová patří mezi mé top barvy, vybírání z barevné škály nebylo vůbec těžké.

6) Hnědé jezdecké kozačky - nejlépe vypadají se skinny spodní částí nebo k šatům/sukním rovného střihu. A přesně takto je mám v plánu nosit (hned, co si je pořídím).


6 komentářů:

  1. Svetry jsou naprostá nutnost a miluju odstíny šedé a béžové :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty kozačky nutně potřebuji taky! Dají se přímo tyto, co máš na wishlistu někde sehnat? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já si nemůžu pomoct, ale ponča se mi fakt nelíbí :( -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je mi jasné, že to není věc pro každého :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za všechny komentáře, dělají mi obrovskou radost! ♥