Cow Print Pointer Letter to my wardrobe by Natal: oversized

neděle 15. března 2015

oversized

 Dnešní outfit je kombinací mých oblíbených kousků, které vytáhnu vždy, když se chci cítit pohodlně. Jsou jimi mé leopardí sneakers, které bych mohla nosit do konce života a stejně by mi nezpůsobily jakoukoliv úhonu. Jsou to totiž snad jediné boty, ve kterých mě nohy nebolí ani po kilometrech lítání. Ale ty už určitě dobře znáte. Boyfriendy jsou pro mě už klasika, ale v kombinaci s tímto oversized kabátkem se v žebříčku oblíbenosti posunuly o další příčku nahoru.
To, že miluju výrazné náhrdelníky už podle mě, jako (doufám) správní pravidelní čtenáři, dávno víte. Tento je mega masivní, a tím pádem i mega oblíbený. Překvapivě je lehoučký a na krku ho ani necítím.

 
 


NY coat / Zara top / Lindex jenas / Pull&Bear sneakers / Aliexpress necklace / H&M scarf, sunglasses / F&F handbag

20 komentářů:

  1. To vypadá moc dobře, a nebyla ti zima na krk? :D dá se ta šála ještě něják víc uvázat? :)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel nedá, je spíše jenom na ozdobu, naštěstí ten den bylo krásně teplo :) Děkuju :)

      Vymazat
  2. Moc ti to sluší, ten náhrdelník je fakt parádní! -L

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělá kombinace :) Ty boyfriendy se mi líbí hodně a boty ještě víc

    OdpovědětVymazat
  4. Moc ti to sluší! (:

    Have a lovely Sunday!
    www.thekawaiiplanet.com ❤

    OdpovědětVymazat
  5. Kabát je super a boty vypadajú zaujímavo! :-)
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  6. Fabulous coat and love those shoes!!! You look incredible!! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Naty, tento outfit ti neskutečně sluší :) Hrozně se mi líbí ten náhrdelník a kabát:)
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
  8. Moc ti to sluší :-). Ještě musím dodat, že jde hrozně vidět velká změna, co se týče kvality, u tvých videí na youtube. Nejen ve kvalitě samotného videa, ale hlavně u tvého vystupování, hrozně z tebe vyzařuje pozitivní energie a těším se na každé nové video :-)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za všechny komentáře, dělají mi obrovskou radost! ♥