Cow Print Pointer Letter to my wardrobe by Natal: christmas wishlist

pátek 28. listopadu 2014

christmas wishlist

Jelikož se Vánoce pomalu, ale jistě blíží, je čas uvažovat nad tím, čím komu udělat radost. Mě popravdě vždycky napadají spíš dárky, které bych si přála sama, než ty, kterými obdarovat ostatní. Můj wishlist se při každém přemýšlení a vymýšlení dárků pro mé blízké o pár položek rozroste, proto si ho poctivě sepisuji, abych na nic nezapomněla. Je to tak skvělý pomocník jak pro mě a mé ukvapené nákupy, tak pro ostatní, kteří mě bombardují dotazy, co bych si pod stromeček přála.



1) Navy oversized kabát - tento kabát mám vyhlédnutý v New Yorkeru a při zkoušení mi hned padl do oka. Cena není až tak vysoká, ale jak znám New Yorker, slevují ze dne na den, takže nebudu riskovat, že bych ho na druhý den od koupě mohl pořídit za polovinu.

2) Bílé nízké conversky - to je prostě klasika, která mi v šatníku chybí! Dají se úžasně kombinovat snad se vším a vypadají skvěle. Nepohrdla bych ani sportovními boty (původně určenými k běhání) - kombinace takových bot s elegantními kousky se mi totiž líbí čím dál tím více.


3) Vínový klobouk - vínovou barvu miluju a trend klobouků mě uchvátil, takže nevidím jediný důvod, proč tyto dva zájmy nespojit. Po zakoupení černého brášky jsem si jistá, že i ten vínový nutně potřebuju.

4) Černá koženková sukně - černou koženou sukni mám ve střihu "skater" a nosím ji hodně ráda. Ovšem líbila by se mi i varianta rovného, trošku volnějšího střihu, kterou bych určitě kombinovala se slip-ony. A to bych nebyla já - dalším tipem na perfektní dárek pod stromeček jsou slip-ony!   



5) CASIO hodinky - nemusí být přímo CASIO a nemusí být ve zlaté barvě. Jde mi hlavně o tvar, který mi přijde skvělý! 

6) Béžová kožená bunda - kožené bundy nosím, dá se říct, celý rok. Jsou perfektní snad v jakékoliv kombinaci, ale béžová mi bohužel pořád chybí. A jelikož je béžová jednou z mých nejoblíbenějších barev, měla bych to napravit.

7) Statement náhrdelníky - tady nemám vybraný určitý kousek, ale jak už můžete z mého článku o náhrdelnících vědět, kombinuji je velice ráda a často, takže těch není nikdy dost.

8) Černá "midi" sukně - jedná se o sukní áčkového střihu sahající těsně pod kolena. Tento trend kombinovaný s lodičkami podle mě vypadá úžasně. 

9) Šedý cardigan - na zimu není nic lepšího než se pořádně zachumlat do teplého a hrubého svetru. Mě v šatníku chybí nějaký v šedé barvě. Jako zapínání se mi nejvíce líbí varianta volných volánků, které lehce spadají a cardigan tak skvěle ozvláštňují. 

10) Černá chlupatá vesta - pokud můj blog sledujete, můžete ( třeba TADY) vidět, že chlupaté vesty jsou má slabina. Bohužel mám všechny lazeny spíše do hnědých tónů, proto bych přivítala i nějakou tmavší variantu.

11) Hnědé kozačky - zima začíná být v plném proudu, proto je potřeba se do ní pořádně obout. Mě bohužel mé hnědé kozačky pomalu dosluhují, tak se poohlížím po nových. Bohužel nemám určitou představu, a tak se mi hledají velice těžko.

12) Černé kotníkové boty - snad nejsnáze kombinovatelné boty všech dob. Hodí se naprosto ke všemu a ještě k tomu vypadají skvěle.

13) "Beránková" vesta - ano, má slabost pro vesty se opět projevila. Ovšem místo chlupů jsem si tentokrát vybrala beránčí vlnu, která na zimu musí být to nejlepší na zahřátí. 

14) Žehlička na vlasy - zatím nemám v oku žádnou určitou, ale jelikož mě okolnosti (čti: zničení všech žehliček naráz) donutily, je třeba poohlédnout se po žehličce nové. Když tak mi do komentářů můžete napsat, jaká vyhovuje vám. 


A co si pod stromečkem přejete najít vy? 
Pokud si chcete udělat Ježíška dřív, neváhejte se zapojit do mé giveaway, která potrvá do pondělí, 1. 12. 2014.


22 komentářů:

  1. skvele veci, slip on tez chci:) a ten sedy kabat vypada krasne:)
    PS: Mrkni se kdyztak na muj votocvohoz stranku, mam tam spousta statement nahrdleniku a dalsich veci, treba ti neco zaujme:) http://www.vinted.cz/uzivatele/1516-hopri

    OdpovědětVymazat
  2. Musím říct, že máš moc krásný wishlist :) Slip ony by se mi taky líbily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) tak snad se nám brzo podaří je z wishlistu šktrnout :)

      Vymazat
  3. pekný wishlist, vedela by som si tiež vybrať. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásny wishlist... vedela by som si vybrať. Asi sa nechám inšpirovať :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásny wishlist, máš tam dokonca aj také kúsky, nad ktorými by som nepohrdla ani ja :P Napríklad ten vínový kabátik je perfektný ♥
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  6. Hmm..tak právě teď se můj wishlist rozrostl o dalších tisícpětsetpadesátosm položek :D Vínový klobouk by se mi opravdu hodil, a zároveň bych potřebovala nějakou vínovou kabelku, taky dumám nad nějakýma vínovýma botama na podpatku...
    šperků není nikdy dost, tak jdu zase očumnout takko a ebay :D Hnědé kozačky by se mi taky hodily, stejně jako šedé..no.. a tak je to pořád dokola :D
    Takže teď jsem na tom dost podobně jako ty - mám hromadu věci co potřebuju, ale žádné nápady na to, co koupit ostatním :D
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máme opravdu stejně - chceme jednu věc, ale k tomu je třeba dalších 300 tisíc :D

      Vymazat
  7. Tvůj wishlist se mi velice líbí a jde vidět že to máš skvěle promyšlený. Já donedávna nevěděla co si mám přát a tak jsem hledala wishlisty uplně všude :D nakonec jsem jeden také udělala :) Ta černá vesta vypadá vážně skvěle a já na tyto vesty mám už dlouho velký zálusk,proto se chci zeptat,kde se dá zrovna přesně taková zakoupit :))

    http://dzejny-n.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wishlisty jsou podle mě skvělá věc na to, abychom si vlastně ujasnily, co "potřebujeme" :) děkuju moc

      Vymazat
  8. Hezký wishlist, také bych si v něm dokázala vybrat :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Krasny wishlist. Paci sa mi tvoj vkus. Uplne najviac ma zaujali cizmy, presne nieco take by som potrebovala. Vies mi poradit, kde by som take vedela zohnat? :) Dik.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) myslíš ty hnědé? ty bohužel netuším kde sehnat, taky s tím mám problém. A pokud myslíš ty černé, podobné mají v F&F :)

      Vymazat
    2. Cierne kotnikove uz jedny z FF mam ;), myslela som tie hnede. Tak zelam uspesny lov na cizmy, snad najdes nejake pekne :) A dakujem este raz.

      Vymazat
  10. Nutně potřebuji tu sukni, je božská!

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za všechny komentáře, dělají mi obrovskou radost! ♥